dimarts, 6 d’octubre del 2015

Funcions de la imatge i recursos expressius propis





                                                                                                          1.''El derbi de Madrid''

La funció d'aquesta imatge és informativa o referencial, ja que informa de la realitat i es refereix de manera objectiva a un fet o esdeveniment. El Mundo Deportivo és un diari esportiu, on podem veure una fotografia feta durant el partit entre l'Atlético de Madrid i el Reial Madrid, disputat el diumenge 4 d'octubre. En la imatge surt un dels golejadors del partit, Vietto. Per tant, la fotografia fa referència a la notícia del resultat del partit. Aquesta foto la vaig fer a casa, el dimarts 6 d'octubre.




2.''L'amor per sobre de tot''

La funció d'aquesta imatge és emotiva o expressiva, ja que expressa i connota una sèrie d'emocions a causa del que veiem. Aquesta imatge de dos avis provoca tendresa, així com també, expressa l'unió de l'amor, inamovible a el pas dels anys. Són dues figures artesanals del menjador de casa meva. La foto la he pres el dimarts 6 d'octubre.







3.''L'amor etern''

La funció d'aquesta imatge és poética o estètica, ja que vol impactar a l'espectador a nivell visual amb recursos expressius. Com podem veure, té molt a veure amb l'art i la cultura de Mèxic. Aquesta fotografia en qüestió, és d'un quadre que van comprar els meus pares quan van viatjar a la Riviera Maya (Mèxic), i simbolitza l'amor etern Maya. La foto està feta al menjador de casa meva, el dimarts 6 d'octubre.







4.''No a l'abandonament animal''

 La funció d'aquesta imatge és exhortativa o suggestiva, ja que intento convèncer a la gent per a que, en aquest cas, no abandoni els gossos. Cartells o anuncis com aquest es poden veure molt a televisió o en la publicitat. Aquesta és la meva gossa. La foto ha estat feta a casa meva, el dimarts 6 d'octubre.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada